vineri, 8 martie 2013

7 martie 2013

La 7 martie 2013 poeta Paula Romănescu a lansat cartea din Colecția Ideal, colecție care a fost deschisă cu cartea de poeme a Renatei Verejanu, care ieri avea să zică: dnă Paula nu sunt foarte mulți spectatori, dar sunt un număr important de poete talentate din Moldova. La acest eveniment cultuyral poeta Renata Verejanu a citit o poezie scrisă acum 30 de ani...

Acuarelă

Trag plapuma ruşinii pe corpul meu bronzat:
O, cum mai latră gerul, trezind întregul sat.
Strâng pumnii disperării sub capul meu, fierbinte
Nu cred să te iubească de astăzi înainte
Aşa altcareva.

Ci visele – ca mrejele, ca un desiş ghimpos…
Trag plapuma, trag pielea dezvelindu-mă până la os,
De parcă-ar stărui ceru-n carnea-mi să se-mplânte,
Ca-n mine tinereţea o viaţă să tot cânte.

Ci alt vis mă trezeşte, mă lasă pălmuită,
Şi ca nicicând bogată, şi ca nicicând iubită.
Eu dintr-un vis în altul aş trece nopţi întregi
Când ochii tăi senini – ascultătorii regi,
Mi-s pază lângă buze, şi-mi însoţesc silaba
Ca fiarele nicicând să-şi vâre-n cântec laba…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu